قالب تزریق پلاستیک

قالب تزریق پلاستیک قطعات خودرو

قالب تزریق پلاستیک قطعات خودرو یکی از زمینه هایی است که شرکت برلیان قطعه در آن اماده ارائه خدمات به شما مشتریان محترم میباشد. در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی در این موضوع در اخیتار شما قرار دهیم.

قالب سازی قطعات خودرو

قطعات یدکی خوردو به دسته کلی قطعات پلاستیکی و لاستیکی و قطعات فلزی دسته بندی میشود. قطعات پلاستیکی و لاستیکی زمینه اصلی شرکت برلیان قطعه میباشد.

قالب این قطعات با استفاده از فولاد ساخته میشود تا برای تولید انبوه این محصولات محدودیتی وجود نداشته باشد. برای ساخت این قالب ها چند مرحله مختلف وجود دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

در ابتدای امر قطعه ای که قصد ساخت آنرا داریم را طراحی میکنیم. قطعه ها با استفاده از نرم فزار های به روز طراحی سه بعدی میشود تا برای ساخت قالب آماده باشند. اگر قطعه ای نیاز به تست و بازبینی اولیه داشته باشد در ابتدا یک نمونه سه بعدی از قطعه با استفاده از دستگاه پرینت سه بعدی تولید میشود که اینکار دیدی کلی نسبت به قطعه به تولید کننده میدهد.

پس از طراحی قطعه نوبت به طراحی قالب میرسد. با در نظر گرفتن تعداد حفره ها و حجم قطعه کار طراحی قالب شروع میشود. پیچیدگی و حجم قطعه در هزینه طراحی قالب بسیار نقش مهمی دارد.

پس از طراحی قالب، متریال های مورد نیاز برای ساخت قالب تزریق پلاستیک خودرو خریداری میشود. اگر قالب تعداد ظرب بالایی دارد و کارکردی مادام العمر داشته باشد از فولاد درجه 1 آب دیده استفاده میشود.

متریال خریداری شده و نقشه قالب به قسمت تراش cnc ارسال میشود. همکاران ما در این بخش وظیفه تراشکاری قالب را بر عهده دارند. بعد از اتمام تمامی مراحل، قالب بر روی دستگاه تزریق پلاستیک سوار میشود و تست اولیه انجام  میشود. تمامی مراحل توضیح داده شده در بالا برای قالب های لاستیک خودرو نیز استفاده میشود.

قالب سازی قطعات خودروقالب تزریق پلاستیک قطعات خودرو برقی

ساخت قالب تزریق پلاستیک قطعات خودرو برقی به تجربه بالایی نیاز دارد. این قطعات دارای استاندارد بین المللی میباشد و طراحی و تولید خاص خود را دارند.

شرکت برلیان قطعه آماده ساخت تمامی قطعات تمام لاستیک و پلاستیک خودرو های برقی میباشد. آماده عقد قرارد اد با تمامی ارگانها و عمده فروش ها در این زمینه هستیم.

قطعات لاستیکی و پلاستیکی خودرو های برقی با بهترین و به روزترین مواد اولیه تولید و در اختیار مشتریان محترم قرار داده میشود.

قالب تزریق پلاستیک قطعات خودرو برقیقالب تزریق پلاستیک قطعات خودرو خارجی

وجود قطعات خاص و با پیچیدگی خاص در خودرو های خارجی ساخت قالب تزریق پلاستیک قطعات خودرو خارجی را کمی دشوار کرده است اما مجموعه برلیان قطعه با تکیه بر تجربه کاری و کادری مجرب در زمینه ساخت قالب آماده تولید هر قالبی میباشد.

تولید قطعات پلاستیکی و لاستیکی خودرو مسئولیت بالایی را طلب میکند. این مجموعه با بکارگیری به روز ترین ماشین آلات تولید، محصولاتی را به بازار عرضه میکند که رضایت مصرف کننده را به همراه داشته باشد.

تولید قطعات پلاستیکی و لاستیکی خودرو های خارجی نیز در این مجموعه انجام میشود. شما با معرفی محصول مورد نظر خود میتوانید هر تعداد محصول که نیاز دارید را تحویل بگیرید.

 

قالب تزریق پلاستیک قطعات خودرو اصفهان

اصفهان یکی از قطب های صنعتی کشور است. شرکت برلیان قطعه یکی از سازندگان قالب تزریق پلاستیک قطعات خودرو در اصفهان میباشد. مقاله مربوط به خدمات طراحی قالب تزریق پلاستیک را در این باره مطالعه بفرمایید.

شما از سراسر کشورمان میتوانید با ما برای تولید قطعات مورد نظرتان در ارتباط باشید. مجموعه برلیان قطعه، تدابیری اندیشیده است تا در اسرع وقت و بدون آسیب دیدگی قالب و محصولات به سراسر کشور ارسال گردد.

قالب تزریق پلاستیک صافی بنزین، چراغ خودرو، مخزن های هیدرولیک و آب، هواکش ها، قاب و پروانه فن انواع خودرو و قالب های لاستیک مانند گردگیرها، لاستیک زیر رادیاتور، لاستیک زیر فنر و غیره جزئی از محصولاتی است که مجموعه برلیان قطه آماده طراحی و تولید آنها میباشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *