سفارش قطعات پلاستیکی

سفارش ساخت ظروف پلاستیکی

سفارش ساخت ظروف پلاستیکی

سفارش ساخت ظروف پلاستیکی برای تولید طیف وسیعی از ظروف حمل و نقل، بسته بندی برای صنعت، محصولات آرایشی و بهداشتی، ظروف مواد شوینده خانگی و همچنین انواع مختلف درب، به عنوان مثال برای بطری های PET یا عطرها پذیرفته می شود. چرا از قالبسازی تزریق پلاستیک برای ساخت این ظروف استفاده میشود؟

سفارش ساخت ظرف پلاستیکی

سفارش ساخت ظرف پلاستیکی برای مصارف مختلف و در اشکال مختلف انجام میشود. از روش تزریق می توان برای ایجاد ظروف و درب برای مواد غذایی، بسته بندی های با طراحی جالب برای مراقبت از بدن و حتی بسته بندی برای مواد شیمیایی و کالاهای خانگی استفاده کرد.

قالب‌گیری تزریقی شامل تزریق مواد پلاستیکی به داخل قالب تزریقی است که در آنجا جامد می‌شود. پلاستیک های مورد استفاده در این فرآیند به صورت گرانول هستند. با این حال، اشکال دیگری از پردازش برای این ماده نیز وجود دارد که از پیش پلیمرها و عواملی استفاده می کنند که در طول فرآیند قالب گیری پلیمریزه می شوند. این روش قالب گیری تزریقی، قالب گیری تزریقی واکنشی (RIM) نامیده می شود.

ساخت قالب تزریق پلاستیک برای ایجاد بسته‌بندی پلاستیکی ضروری هستند. آنها را می توان برای قالب گیری مواد ترموپلاستیک و ترموست استفاده کرد.

تماس با ما

برای سفارش ساخت ظروف پلاستیکی و انواع قطعات پلاستیکی و لاستیکی با ما تماس بگیرید.

سفارش ساخت ظروف پلاستیکی فریزری

سفارش ساخت ظروف پلاستیکی فریزری با استفاده از قالبگیری تزریق پلاستیک انجام میشود.اولین مرحله در فرآیند قالب گیری بسته بندی پلاستیکی با تزریق، حرارت دادن و ذوب شدن مواد است.

آن را از یک ظرف با استفاده از یک پیچ طراحی شده خاص که در داخل یک سیلندر می چرخد، دوز می شود، که سپس توسط عناصر گرمایش گرم می شود. دمای پلاستیک در نتیجه اصطکاک روی دیواره سیلندر افزایش می یابد. به دلیل حرکت چرخشی، گرما به طور مساوی در اطراف سیلندر توزیع می شود و فشار زیاد داخل پیچ باعث تشکیل پلاستیک می شود.

مرحله بعدی در ساخت قطعات پلاستیکی سفارشی قالب گیری تزریقی، تزریق واقعی است. پیچ در اینجا در یک حرکت چرخشی حرکت می کند، اما همچنین در یک حرکت رفت و برگشتی، که منجر به جریان پلاستیک مذاب به داخل قالب تزریق آماده شده می شود. قالب تزریق اغلب از فولاد ساخته شده است و طراحی آن به آن اجازه می دهد تا به سرعت پر شود، که به کارایی در فرآیند تولید بسته بندی کمک می کند.

بسته به نوع پلاستیکی که برای تولید بسته بندی استفاده می شود، پس از ریختن در قالب سرد یا گرم می شود. پلاستیک های ترموست نیاز به گرمایش و پلاستیک های ترموپلاستیک نیاز به خنک کننده دارند. با استفاده از روش مناسب تثبیت پلاستیک، شکل قالب را هنگام سرد شدن حفظ می کند.

سپس قالب به وسیله جهش خودکار تخلیه می شود. بسته بندی آماده از باقی مانده های پلاستیکی تمیز می شود که ممکن است در کانال های تغذیه یا قسمت هایی که دو نیمه قالب را به هم متصل می کنند، جامد شوند. این کار با برش مکانیکی عناصر غیر ضروری و همچنین با استفاده از صیقل دادن بسته بندی انجام می شود.

بسته بندی هایی که می توانیم با استفاده از قالب گیری تزریقی تولید کنیم شامل موارد زیر است:

* ظروف حمل و نقل پلاستیکی،

* بسته بندی صنعتی (سطل رنگ یا مواد غذایی)

* بسته بندی تزریقی دیواره نازک (ظروف بستنی، مارگارین، فنجان برای محصولات شیر)

* جعبه ها و شیشه های تزریقی برای بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی و دارویی و همچنین مواد شیمیایی خانگی.

فناوری قالب گیری تزریقی همچنین به ما اجازه می دهد تا برای انواع بسته بندی بسته بندی ایجاد کنیم.

 

سفارش ساخت بطری پلاستیکی

ما همچنین می توانیم از فناوری قالب گیری تزریقی برای سفارش تولید بطری های PET استفاده کنیم. آنها به دو روش قالب گیری می شوند. ISBM تک مرحله ای به عنوان قالب گیری دمشی تزریقی نیز نامیده می شود.

روش تک مرحله ای امکان انجام فرآیند تولید را در یک دستگاه واحد فراهم می کند که در نتیجه فرآیند بسیار سریعتر و کارآمدتر انجام می شود. مزیت بارز این روش کیفیت بصری بالاتر محصول در مقایسه با روش های دیگر است.

از طریق این روش می توان بسته بندی هایی به اشکال غیر استاندارد (بیضی، غیرمتمرکز) تولید کرد که اغلب به عنوان مثال در صنایع آرایشی و بهداشتی و بسته بندی عسل استفاده می شود.

سفارش ساخت ظروف پلاستیکی اصفهان

سفارش ساخت ظروف پلاستیکی گلخانه، مسافرتی، یکبار مصرف، جهیزیه، بسته بندی، طبی در شرکت برلیان قطعه واقع در استان اصفهان پذیرفته میشود.

ارسال محصولات تولید شده به سراسر کشور با استفاده از بهترین راه های حمل و نقل انجام میشود که هیچگونه آسیبی به کالای تولید شده وارد نمیشود.

شرکت برلیان قطعه آماده دریافت تمامی قطعات در همه ی حوزه ها میباشد. برای دریافت قیمت خدمات با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *