قالب لاستیک

طراحی و ساخت قالب لاستیک با بهترین قیمت

ساخت قالب لاستیک

طراحی و ساخت قالب لاستیک با بهترین قیمت در برلیان قطعه انجام میشود. مراحل قالبسازی لاستیک از صفر تا صد در ادامه مطلب بخوانید.

روش ساخت قالب لاستیک(قالب لاستیک چیست)

روش ساخت قالب لاستیک به این صورت است که در ابتدا محصول مورد نظر از کارفرما دریافت میشود. طراحی قطعه لاستیکی انجام میشود.

پس از طراحی کامل قطعات لاستیکی متریال مورد نیاز برای ساخت قالب بر اساس طرح سه بعدی خریداری میشود. این قالب ها دارای مکانیزم خاصی نسبت به قالبسازی تزریق پلاستیک ندارند.

در مراحل بعدی ماشین کاری و مونتاژ این قالب ها را بررسی میکنیم.

روش ساخت قالب لاستیکساخت قالب قطعات لاستیکی

ساخت قالب قطعات لاستیکی پس از طراحی قالب و خرید متریال شروع میشود. متریال خریداری شده به قسمت ماشین کاری ارسال میشود.

تمامی مراحل مربوط به ماشین کاری بر اساس طراحی سه بعدی قالب بر روی قالب انجام میشود. براده برداری روی قالب انجام میشود و جایگاه تزریق قطعه مشخص میشود.

پس از طی شدن تمامی مراحل قالب برای تولید نهایی و انبوه قطعه لاستیکی آماده است. ساخت قطعات پلاستیکی خودرو نیز یکی از زمینه های فعالیت ماست.

ساخت قالب قطعات لاستیکیطراحی قالب لاستیک

طراحی قالب لاستیک با استفاده از نرم افزار های به روز طراحی همچون سالیدورک و کتیا انجام میشود. این نرم افزار ها با قدرت گرافیکی بسیار بالایی که دارند توانایی طراحی هر قطعه ای را دارا میباشند.

در ابتدا طراحی قطعه به صورت سه بعدی انجام میشود و شماتیک کلی قطعه مشخص میشود. تمامی جزیئات قطعه توسط کارفرما بررسی میشود و اصلاحیات لازم بر روی قطعه انجام میشود.

طراحی قالب تزریق پلاستیک نیز به همین صورت است.

قالب لاستیک ماشین(خودرو)قالب ساز لاستیک

برلیان قطعه به عنوان قالب ساز لاستیک آماده ارائه خدمات در این زمینه میباشد. تمامی تجهیزات به روز برای ساخت این قالب ها را به کار گرفته ایم تا قالبی با کیفیت مطلوب عرضه کنیم.

علاوه بر قالب های لاستیک. ساخت قالب تزریق پلاستیک، دایکاست و قالب های پت و بادی نیز جزء فعالیت های تخصصی این مجموعه فنی مهندسی است.

ساخت قالب های صنعتی نیاز به تجربه و مهارت دارد که برلیان قطعه با توکل به خداوند و تجربه بالا و داشتن کادری مجرب این امر مهم را به خوبی انجام میدهد.

خدمات پرینت سه بعدی در ابعاد مختلف انجام میشود.

قالب لاستیک ماشین(خودرو)

قالب لاستیک ماشین یا خودرو برای قطعاتی در ماشین استفاده میشود که از جنس لاستیک ساخته میشود. قطعاتی همچون انواع گردگیر های ماشین و غیره جزء این دسته از قطعات هستند.

قطعات لاستیکی با استفاده از روش پخت ساخته میشوند. دستگاه هایی هه که برای ساخت این قطعه ها استفاده میشود دستگاه های خاصی است.

بعضی از قطعات لاستیکی نیز به روش تزریق ساخته میشوند که نیاز به قالب تزریق لاستیک دارند.

قالب تزریق لاستیک

قالب تزریق لاستیک به قالب گفته میشود که بطور اتوماتیک قطعات را تولید میشود. عکس روش پخت یا فشاری که تزریق موادی در آن انجام نمیشود در این روش از تزریق مواد استفاده شده است.

در این روش مواد از داخل قیف وارد لوله ماردون میشوند و به دمای مناسب میرسند و ذوب میشوند سپس با فشاری که با چرخش ماردون ایجاد میشود به داخل قالب تزریق میشوند.

پس از تزریق زمانی برای یرد شدن قطعه نیاز است. پس از گذشت زمان درب قالب به طور اتوماتیک باز میشود و قطعه به بیرون منتقل میشود و قطعه آماده استفاده است.

قالب لاستیک فشاری

قالب لاستیک فشاری به قالب گفته میشود که قطعه لاستیکی با فشار زیاد جک هیدرولیکی یا بادی ساخته میشود. این روش برای قطعات خاصی استفاده میشود.

در این روش ابتدا قالب به دمای مورد نظر میرسد و سپس تکه ای از لاستیک بر روی آن قرار میگیرد و با فشار زیادی که بر روی لاستیک می آید قطعه تشکیل میشود.

تولید به روش بسیار سریع انجام میشود و هزینه بسیار پایینی نیز دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *