دسته‌بندی نشده

تولید کننده گلدان پلاستیکی

برلیان قطعه به عنوان تولید کننده گلدان پلاستیکی آماده ارائه خدمات در این زمینه میباشد. تولید گلدان پلاستیکی در سایزهای مختلف تخصص ماست. اما گلدان های پلاستیکی چگونه تولید میشود؟

تولید گلدان پلاستیکی

تولید گلدان پلاستیکی از مراحل زیادی تشکیل شده است. در مرحله اول گلدان از کارفرما دریافت میشود. گلدان پلاستیکی به صورت سه بعدی با نرم افزار های کامپیوتری طراحی میشود.

طراحی سه بعدی برای ساخت قالب پلاستیک و پیدا کردم دید کلی نسبت به محصول نیاز است. ماشین کار و قالب ساز نیاز به طراحی دارد.

ساخت قالب تزریق پلاستیک گلدان پس از این مرحله شروع میشود.

کارخانه تولیدی گلدان پلاستیکی

کارخانه تولیدی گلدان پلاستیکی در اصفهان برلیان قطعه میباشد. برای تولید این محصول نیاز به قالب تزری میباشد. پس از اتمام مراحل طراحی محصول ساخت قالب شروع میشود.

متریال مورد نیاز برای ساخت قالب با توجه به طرح خریداری میشود. و به قسمت ماشین کاری cnc ارسال میشود. در این مرحله براده برداری از روی متریال ها انجام میشود.

در مرحله بعدی قالب برای تولید به بخش تزریق پلاستیک ارسال میشود.

تولید کننده گلدان پلاستیکی

تولید کننده گلدان پلاستیکی نیاز به قالبسازی تزریق پلاستیک دارد. محصولات مختلف در این زمینه با استفاده از قالب ساخته میشود. گلدان های پلاستیکی در سایز های مختلف ساخته میشود.

گلدانهای مربعی و مستطیلی عرف بازار است و بیشترین استفاده را در بین مصرف کنندگان است.

تولید گلدانهای پلاستیکی

تولید گلدانهای پلاستیکی در رنگ های مختلف را میتوان انجام داد. رنگ محصولات در حین تزریق پلاستیک انجام میشود. رنگدانه هایی که در هنگام ساخت قطعه در بین قطعات ریخته میشود، رنگ قطعه را تشکیل میدهد.

هزینه هر عدد از گلدان ها بستگی به ابعاد قالب و میزان متریال استفاده شده در محصول است. شکل قالب مربعی و دایره ای در قالب ایجاد میشود و نوع گلدان در این مرحله مشخص میشود.

برلیان قطعه آماده ارسال محصولات به سراسر کشور میباشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *