سفارش قطعات پلاستیکی

ساخت قطعات پلاستیکی بدون قالب

ساخت قطعات پلاستیکی بدون قالب با استفاده از چند روش مختلف انجام میشود که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. با این روش ها دیگر نیازی به قالب سازی پلاستیک نمیباشد.

ساخت قطعات پلاستیکی بدون قالب

ساخت قطعات پلاستیکی بدون قالب با استفاده از پرینت سه بعدی انجام میشود. خدمات پرینت سه بعدی میتواند تمامی محصولاتی که نیاز است بدون قالب تولید شود را ارائه میدهد.

برای ساخت قطعات به روش نمونه سازی سه بعدی در ابتدا بایستی یک نمونه از قطعه طراحی شود یا موجود باشد. طراحی نمونه با استفاده از نرم افزار های به روز کامپیوتری انجام میشود.

سپس به نرم افزار مربوط به دستگاه پرینت منتقل میشود و پس از اعمال تنظیمات برنامه به دستگاه پرینت منتقل میشود.

قیمت و هزینه خدمات پرینت سه بعدی

تولید قطعه با پرینت سه بعدی

تولید قطعه با پرینت سه بعدی به این صورت میباشد که قطعه ای که به صورت دیجیتالی و در نرم افزار میباشد را به قطعه ی فیزیکی تبدیل میشود.

پرینت سه بعدی به صورت لایه لایه فیلامنت ها را ذوب میکند و با قرار دادن این لایه ها بر روی یکدیگر باعث شکل گیری قطعات میشود.

تمامی قطعات صنعتی را میتوان به این روش تولید نمود. از نمونه سازی سه بعدی برای ساخت قطعاتی که تیراژ پایینی دارند و ساخت قالب برای آنها به صرفه نیست نیز استفاده میشود.

خدمات پرینت سه بعدی اصفهانتولید قطعه پلاستیکی با cnc

تولید قطعه پلاستیکی با cnc برای ساخت قطعات پلاستیکی پیش ساخته گزینه مناسبی است. برای ساخت قطعات به این روش بلوک خام تهیه میشود.

پس از تهیه بلوک طبق نقشه مورد نظر قطعه برشکاری میشود و قطعه مورد نظر شکل میگیرد. دستگاه های برشکاری به روز میتواند تمامی قطعات پیچیده را تولید کند.

محصولات مختلف در تیراژهای پایین را میتوان با این روش تولید کرد. محصولات مختلف صنعتی را میتوان به روش برشکاری CNC میتوان تولید نمود.

برلیان قطعه آماده دریافت تمامی سفارشات تولید محصولات و ساخت قالب تزریق پلاستیک میباشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *