سفارش قطعات پلاستیکی

تولید تجهیزات و قطعات پزشکی پلاستیکی

مصرف بالای تجهیزات پزشکی و نیاز به تولید انبوه این وسایل تولید تجهیزات پزشکی پلاستیکی را بسیار محبوب و به صرفه کرده است. در ادامه به جزئیات این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

تولید قطعات پلاستیکی پزشکی

تولید قطعات پلاستیکی پزشکی به روش تزریق پلاستیک محدودیت های تولید تجهیزات پزشکی پیچیده را بر طرف نموده است زیرا در این روش مواد مذاب به داخل قالب هدایت میشود و ریز ترین منافظ قالب را پر میکنند و قطعه با تمام جزئیات شکل میگیرد.

با ابداع قالبگیری تزریق پلاستیک تولید کنندگان برای تولید بالا محصولات خود به این روش روی آوردند و استفاده از این روش برای تولید به شدت افزایش پیدا کرد.

استفاده از پلاستیک در تجهیزات پلاستیکی یکبار مصرف و ظروف بسته بندی دارو و غیره استفاده از پلاستیک را در صنعت پزشکی به امری بی بدلیل تبدیل کرده است.

در زیر مواردی کلیدی برای انتخاب مواد های پلاستیکی درجه پزشکی وجود دارد:

قدرت: بسته به نوع تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شده است.

مقاومت حرارتی و شیمیایی: جنبه های مهم با توجه به نیازهای استریلیزاسیون پزشکی.

تکنیک های قالب گیری: مواد های پلاستیکی مختلفی را می توان بسته به روش قالب گیری مورد استفاده انتخاب کرد.

شرایط عملیاتی: شامل عواملی مانند مقاومت در برابر خوردگی، دما، قدرت، انعطاف پذیری، قرار گرفتن در معرض تشعشع و غیره در هنگام استفاده از تجهیزات است.

شرکت تولید تجهیزات پزشکی پلاستیکی

برلیان قطعه با دارا بودن کادری مجرب و تجربه بالای تولید قطعات به عنوان شرکت تولید تجهیزات پزشکی پلاستیکی در ایران، نامی شناخته شده است.

مزایای بسیار زیاد پلاستیک نسبت به فلزات باعث شده است تجهیزات پزشکی به صورت کاملا پلاستیکی تولید شود. سبک بودن، یکبار مصرف بودن و مقاوت بالا و غیره دلایلی است که استفاده از پلاستیک را توجیه میکند.

مواد های پلاستیکی رایج برای تولید تجهیزات پزشکی عبارتند از:

  • پلی اتیلن- پلی اتیلن با وزن مولکولی فوق العاده بالا یک ماده ایده آل برای ایجاد پروتز است
  • پلی پروپیلن- پلیمر در مواردی استفاده می شود که فرآیندهای استریلیزاسیون اتوکلاو و تثبیت تشعشع مورد نیاز است. این به دلیل توانایی این ماده برای مقاومت در برابر درجه حرارت بالا است.
  • پلی استایرن- برای سختی آن استفاده می شود
  • پلی کربنات- برای مقاومت در برابر حرارت و اشعه ماوراء بنفش و همچنین خواص شفافیت آن استفاده می شود. PC معمولا برای تولید لوله های پزشکی استفاده می شود.

سازندگان پزشکی از این مواد برای تولید تجهیزات مختلف و قطعات پزشکی استفاده می کنند که نیازهای کیفی مورد نظر را برآورده می کند.

تولید تجهیزات پزشکی پلاستیکی در ایران

استیریل کردن یکی از مهمترین بخش های تولید قطعات تجهیزات پزشکی میباشد. برلیان قطعه یکی از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی پلاستیکی در ایران است که به موضوع استیریل کردن قطعات واقف است.

استفاده از روش قالبگیری تزریق پلاستیک این امکان را به تولید کنندگان میدهد که برای ساخت قطعات پلاستیکی خود هیچگونه محدودیتی نداشته باشند.

قالبیت تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف و قطعات پیچیده به صورت عمده تولید این محصولات زا به روش تزریق بسیار مقرون به صرفه کرده است.

تولید تجهیزات پزشکی پلاستیکی اصفهان

در کنار این موارد شرکت برلیان قطعه با در بر داشتن طراحان خبره در زمینه طراحی قطعات امکان مهندسی معکوس تمامی قطعات را دارد. شرکت برلیان قطعه، یکی تولیدی های تجهیزات پزشکی پلاستیکی در اصفهان میباشد.

برای ساخت قالب این قطعات از با کیفیت ترین فولاد های موجود در بازار استفاده شد است که مادامالعمر به تولید قطعات ادامه میدهند.

برلیان قطعه آماده همکاری با تمامی بیمارستانها، شرکتها و ارگانهای دولتی و خصوصی برای تولید قطعات پلاستیکی پزشکی سفارشی میباشد. این مجموعه همچنین آماده تولید قطعات سفارشی صادراتی نیز میباشد. جهت اطلاع از آخرین قیمت ها و دریافت مشاوره میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *