قالب تزریق پلاستیک, قالبسازی

ساخت قالب اتصالات پی وی سی pvc

ساخت قالب اتصالات پی وی سی pvc

ساخت قالب اتصالات پی وی سی یا pvc با استفاده از به روز ترین نرم افزار ها طراحی میشود و با بهترین متریالها قالبسازی انجام میشود. به دلیل استفاده آسان و طول عمر بالای لوله ها و اتصالات پی وی سی استفاده از این نوع محصول به شدت افزایش یافت.

قالب اتصالات پی وی سی

قالب اتصالات پی وی سی با استفاده از فولاد ساخته میشود و برای ساخت این قالب ها نیاز به طراحی محصول میباشد. در ادامه به خواص اتصالات پلاستیکی میپردازیم و توضیحات مفصلی درباره ساخت قالب تزریق پلاستیک ارائه میشود.

وقتی صحبت از لوله می شود، PVC اولین کلمه ای است که این روزها به ذهن اکثر مردم می رسد. لوله های پی وی سی بیش از 50 سال است که از اولین تولیدشان استفاده می شود.

پلاستیک ها مزایای زیادی نسبت به لوله های فلزی دارند. آنها سبک وزن هستند، زنگ نمی زنند و عایق های بهتری هستند. این واقعیت که آنها در دمای بسیار پایین تر از فلزات پردازش می شوند، آنها را ارزان تر می کند.

آنها ماندگاری بالایی دارند و در طول عمر مفید خود به سختی نیاز به تعویض دارند. لوله های پی وی سی اولین انتخاب برای لوله و اتصالات پلاستیکی هستند.

قالب اتصالات لوله

قالب اتصالات لوله، کاربردی ترین روش برای تولید اتصالات لوله میباشد. ساخت اتصالات لوله پی وی سی به روش اکستروژن یک گزینه عملی نیست. این به دلیل شکل پیچیده اتصالات لوله است.

قالب گیری تزریقی اتصالات لوله چالش های منحصر به فرد خود را دارد. این مقاله فرایند قالب گیری اتصالات لوله را توضیح میدهد.

قالب اتصالات پی وی سی با اسفاده از با کیفیت ترین متریالهای موجود در بازار تولید میشود. قالب های اتصالات pvc با استفاده از فولاد های حرارت دیده تولید میشود.

در ابتدا برای تولید این قالب ها قطعه مورد نظر از مشتری دریافت میشود. با استفاده از نرم افزار های طراحی، قطعه مورد نظر به صورت سه بعدی طراحی میشود.

پس از طراحی قطعه و تایید نهایی توسط کارفرما، طراحی قالب تزریق و ساخت قطعات پلاستیکی شروع میشود.

قالب اتصالات pvc

قالب اتصالات pvc پس از طراحی به قسمت ماشین کاری با اسفاده از دستگاه cnc ارسال میشود. طبق طرح سه بعدی قالب مراحل ماشین کاری قالب انجام میشود.

پس از اتمام مراحل ساخت قالب، قالب به قسمت تست نهایی ارسال میشود. پس از سوار کردن قالب بر روی دستگاه تزریق و تزریق چند نمونه از محصول، تست کالا انجام میگیرد.

پس از نهایی شدن و تایید محصول تولید انبوه محصول شروع میشود. تولید این محصول با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک انجام میشود که در ادامه به صورت مفصل توضیحاتی را بیان میکنیم.

ساخت قالب اتصالات پی وی سی لوله

ساخت قالب اتصالات پی وی سی لوله به تجربه بالا در طراحی و ساخت قالب نیاز دارد. مجموعه برلیان قطعه با تکیه بر توکل بر خداوند، دانش و استفاده از کادری مجرب، آماده ساخت تمامی اتصالات پی وی سی میباشد.

ساخت قالب اتصالات پی وی سی فاضلاب و ساختمانی از جمله فعالیت هایی است که گروه طراحی و ساخت قالب برلیان قطعه، آماده همکاری با ارگانهای دولتی و خصوصی میباشد.

قالب تزریق اتصالات پی وی سی، قابلیت تولید انبوه محصول را دارد.

ساخت اتصالات لوله کشی

ساخت اتصالات لوله کشی یا فرآیند قالب گیری تزریقی با PVC به شکل گرانول یا گلوله آغاز می شود. دانه های کوچکتر برای توزیع یکنواخت گرما بهتر است. این امر به جهت گرم شدن یکنواخت مواد میباشد.

گرمای بیش از حد منجر به پیامدهای نامطلوب می شود. گرانول ها از طریق قیف وارد دستگاه می شوند. بسته به مقیاس، خوراک متغیر است. این موضوع سرعت جریان مواد، در فرآیند را کنترل می کند.

نرخ تغذیه کنترل میشود و برای جلوگیری از تجمع مواد مهم است. همچنین ترکیب یکنواخت و حرکت پلاستیک ها با سرعت ذوب شدن را تضمین می کند. گرانول ها از یک بشکه استوانه ای عبور می کنند.

در وسط بشکه یک پیچ رفت و برگشتی قرار دارد. پیچ می چرخد ​​و در همان زمان به عقب حرکت می کند. حرکت چرخشی تدریجی به عقب، پلاستیک ذوب شده را به داخل محفظه مذاب هل می دهد.

هنگامی که محفظه مذاب پر شد، پیچ به حد خود می رسد. این با تنظیم سوئیچ محدود توسط اپراتور کنترل می شود. در این مرحله پیچ به جلو رانده می شود و توسط یک سیلندر هیدرولیک تغذیه می شود. این عمل پی وی سی مذاب را از طریق نازل، اسپرو و ​​رانرها به داخل قالب خارج می کند.

با وارد شدن مواد به داخل قالب و سرد شدن مواد مذاب، مواد شکل اتصالات لوله پی وی سی را به خود میگیرند و آماده مصرف میباشند.

انواع اتصالات لوله کشی پلاستیکی

انواع اتصالات لوله کشی پلاستیکی در مجموعه برلیان قطعه با دارا بودن گروهی مجرب و کارآزمده ساخته میشود و به مشتری تحویل داد میشود. شما مشتریان گرامی میتوانید برای ساخت قطعات خود نیز با این مجموعه در ارتباط باشید.

تولید محصولات با مواد اولیه درجه 1 و تحویل سریع کالا، یکی از رسالت های گروه برلیان قطعه میباشد.

قالب اتصالات لوله سفید

قالب اتصالات لوله سفید یا همان پی وی سی با مکانیزم خاصی که دارد با بهترین متریالهای موجود در بازار طراحی و ساخته میشود.

یک نکته بسیار عالی در مورد لوله ها و اتصالات لوله پی وی سی این است که اندازه ها استانداردهای جهانی هستند. این بدان معناست که یک قالب برای نوع خاصی از اتصالات تولید می شود و به سرتاسر جهان قابلیت ارسال دارد.

این به سازنده اتصالات لوله پی وی سی پایگاه مشتریان متنوعی می دهد. با همان قالب، سازنده PVC می تواند برای بازارهای مختلف اتصالات pvc تولید کند.

ساخت قالب اتصالات پی وی سی اصفهان

اصفهان یکی از قطب های صنعتی کشور است. گروه برلیان قطعه نیز آماده خدمات رسانی به تمامی مشتریان محترم در سراسر کشور میباشد. برلیان قطعه همچنین قالبسازی بطری پت را به صورت حرفه ای انجام میدهد.

این مجموعه با تدابیری که اندیشیده است ارسال محصولات را به سراسر کشور را در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ آسیب دیدگی انجام میدهد.

شما مشتریان محترم میتوانید برای ارتباط با همکاران ما یا دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *