قالب تزریق پلاستیک

ساخت قالب تزریق پلاستیک اسباب بازی

ساخت قالب تزریق پلاستیک اسباب بازی

ساخت قالب تزریق پلاستیک اسباب بازی با استفاده از به روزترین نرم افزار های به روز طراحی میشود و با بهترین متریالها قالب سازی پلاستیک ساخته میشود که قابلیت تولید بالای محصول را دارد.

قالب سازی اسباب بازی

قالب سازی اسباب بازی دارای مراحلی میباشد که به صورت مفصل در ادامه مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت. در ابتدا محصول مورد نظر از مشتری دریافت میشود.

اگر محصول جدیدی برای ساخت در ذهن دارید میتوانید طرح سه بعدی آنرا با کمک طراح مجموعه ما، طراحی کنید. پس از اتمام طرح جدید میتوان یک نمونه پیش ساخته با استفاده از خدمات پرینت سه بعدی از محصول تولید کرد.

پس از اتمام طراحی سه بعدی قطعه و ساخت نمونه، طراحی قالب تزریق پلاستیک اسباب بازی شروع میشود. با استفاده از نرم افزار های به روز کار طراحی قالب پلاستیک انجام میشود.

پس از اتمام طراحی میزان متریال مورد استفاده برای ساخت قالب مشخص میشود. بهترین متریال موجود در بازار برای ساخت قالب خریداری میشود.

طرح با متریال خریداری شده به قسمت تراش cnc ارسال میشود. پس از طی مراحل فوق قالب به قسمت تست ارسال میشود و بعد از سوار کردن قالب بر روی دستگاه تزریق پلاستیک تست نهایی محصول انجام میشود.

تایید نهایی کارما باعث میشود که محصول تولید انبوه خود را شروع کند. از ویژگی های قالب های تزریق تولید بسیار انبوه محصول در زمان بسیار کوتاه میباشد.

قالب سازی اسباب بازی

قالب اسباب بازی

این فرآیند برای کسب و کارهای نوپا که با راه حلی کم هزینه وارد بازار اسباب بازی می شوند، بهترین است. قالب گیری تزریقی مقرون به صرفه ترین گزینه برای تولید با حجم بالا است زیرا مواد و ابزار نسبتا ارزان تر هستند. همچنین، به دقت بالایی نیاز ندارد و به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد محصولات را به سرعت و با هزینه کمتر تولید کنند.

 از آنجایی که این فرآیند بسیار کارآمد است، ضایعات کمی تولید می کند. این بدان معنی است که شما می توانید از تمام مواد اولیه خود در تولید استفاده کنید و میزان هدر رفتن مواد را به عنوان ضایعات در طول ساخت کاهش دهید. علاوه بر این، می‌توانید از پلاستیک اضافی حاصل از قالب‌گیری تزریقی برای اهداف دیگری مانند بسته‌بندی یا تزئین محصول استفاده کنید.

قالب گیری تزریقی دقت بالا و پرداخت صاف را ارائه می دهد. این فرآیند برای تولید اشکال پیچیده با جزئیات ظریف که نیاز به دقت دارند، عالی است. همچنین منجر به تغییر شکل کمتری نسبت به روش‌های دیگر می‌شود و از ظاهر و عملکرد عالی اسباب‌بازی‌تان اطمینان حاصل می‌کند.

ساخت قالب اسباب بازی پلاستیکی

ساخت قالب اسباب بازی دارای مراحل مختلفی میباشد که شما میتوانید با دستی باز هر گونه طرحی را به واقعیت تبدیل کنید و در این مورد محدودیتی ندارید.

قالب های سفارشی باعث انعطاف پذیری و خلاقیت بیشتر در هنگام طراحی اسباب بازی شما می شود. شما می توانید قالب ها را متناسب با نیازها و نیازهای خاص خود سفارشی کنید. شما می توانید شکل، اندازه و طرح هر قالب را با توجه به مشخصات خود انتخاب کنید. این تضمین می کند که شما یک محصول کامل را دریافت می کنید که تمام نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده می کند.

قالب تزریق پلاستیک اسباب بازی

قالب تزریق پلاستیک اسباب بازی برای ساخت انواع اسباب بازی مورد استفاده قرار میگیرد. فرایند تولید اسباب بازی با قطعات پیچیده و زیاد با استفاده از این روش انجام میشود.

این فرآیند برای تولید در مقیاس بزرگ نیز ایده آل است. هنگامی که قالب خود را تهیه کردید، می توانید به سرعت طرح را بزرگ کنید و اسباب بازی های بیشتری بسازید. دقت بالا تضمین می‌کند که هر اسباب‌بازی بدون توجه به تعداد دستگاه‌هایی که تولید می‌کنید، مانند نمونه اولیه به نظر می‌رسد و به درستی عمل می‌کند.

قالب گیری تزریقی یک فرآیند کارآمد است. هنگامی که قالب را ایجاد کردید، می توانید از آن برای تولید سریع تعداد زیادی اسباب بازی استفاده کنید. اگر می خواهید ایده اسباب بازی خود را به سرعت و بدون افت کیفیت به بازار بیاورید، این قالب تزریق را به یک انتخاب ایده آل تبدیل می کند.

ساخت قالب اسباب بازی پلاستیکی

هزینه و قیمت ساخت قالب اسباب بازی

هزینه و قیمت ساخت قالب اسباب بازی به موارد زیادی بستگی دارد که به چند مورد از آنها اشاره میکنیم. قیمت این قالب ها به نوع فولاد استفاده شده برای ساخت قالب بستگی دارد.

هر چه میزان پیچیدگی محصول بیشتر باشد هزینه طراحی سه بعدی محصول و ماشین کاری افزایش میابد که این دو مورد به زمان ارائه خدمات بسیار تاثیر دارد.

تعداد حفره های قالب نیز در قیمت بسیار تاثیر گزار است. هر چه تعداد حفره ها بیشتر باشد زمان طراحی و ماشین کاری افزایش میابد.

سفارش ساخت اسباب بازی

مجموعه برلیان قطعه با توکل بر خداوند و برخورداری از نیروهای با تجربه در زمینه ساخت و تولید قطعات پلاستیکی، آماده همکاری با تمام تولید کنندگان اسباب بازی میباشد.

هر نوع قطعه پلاستیکی جدید  و قدیمی و ابداعی را میتوانید به صورت کاملا سفارشی به شرکت برلیان قطعه سفارش دهید. بر اساس برنامه ریزی قطعه ها تحویل داده خواهند شد. ساخت قطعات پلاستیکی خودرو نیز یکی از زمینه هایی است که گروه برلیان قطعه در آن فعالیت دارد.

شرکت برلیان قطعه تدابیری اندیشیده است تا مشتریان گرامی از سرتاسر کشور بتوانند محصولات خود را سفارش دهند و محصولات در اسرع وقت و بدون هیچ آسیب دیدگی به دست مشتریان برسد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *