قالب تزریق پلاستیک, قالبسازی

قیمت قالب تزریق پلاستیک

قیمت قالب تزریق پلاستیک

قیمت قالب تزریق پلاستیک بستگی به عوامل مختلفی مانند حجم قطعه ای که نیاز به قالبسازی دارد و متریال استفاده شده در قالب و زمان طراحی و ماشین کاری نیز بسیار تاثیر گزار است.

قیمت قالب های دستگاه تزریق پلاستیک

قیمت قالب های دستگاه تزریق پلاستیک بستگی به حجم قالب تزریق دارد. هر چه حجم قطعه ای که برای تولید در نظر دارید بزرگتر باشد قالب بزرگتری نیاز است و فولاد بیشتر و زمان ماشین کاری بیشتری برای ساخت قالب نیاز است.

قالب های تزریق بر اساس نیاز مشتری بایستی بتوانند تعداد ضرب مشخصی از قطعه را تولید کنند و هر چه تعداد قطعاتی که نیاز است با قالب تولید شود بیشتر باشد بایستی از متریال قوی تری برای ساخت استفاده کرد.

محصولات مختلف و کیفیت های متنوع قالب به خصوص خود را نیاز دارند.

قیمت انواع قالب های تزریق پلاستیک

قیمت انواع قالب های تزریق پلاستیک بر اساس مکانیزمی که قالب نیاز دارد اعلام میشود. هر چه قالب مکانیزم پیچیده تری برای تولید داشته باشد قیمت بالاتری دارد.

ساخت قطعات پلاستیکی که نیاز به رزوه در آنهاست با استفاده از قالبهای گیربکسی انجام میشود. این قالبها با تکنولوژی طراحی و ساختی که دارد میتواند به راحتی رزوه ها را بر روی قطعه ایجاد نماید.

قالب هاب تزریق به طور کلی به دو دسته راهگاه گرم و راهگاه سرد تقسیم میشود که هر کدام یرای قطعات پلاستیکی خاصی استفاده میشود.

قیمت طراحی قالب تزریق پلاستیک

قیمت طراحی قالب تزریق پلاستیک بستگی به زمانی دارد که طراح برای طراحی قالب صرف میکند. بعضی از قالب ها هستند که به علت پیچیدگی مدت زمان بسیار زیادی را نیاز دارند.

طراحی قالب امری بسیار مهم در ساخت قالب است که بایستی به نحو کاملا درستی انجام شود. طراحی نشان دهنده فعالیت هایی است که قالبساز باید انجام دهد و ماشین کاری که باید بر روی قالب انجام شود.

در نتیجه هر چه قالب پیچیده تر باشد و مکانیزم منحصر به فرد داشته باشد قیمت طراحی متفاوت خواهد بود.

استعلام قیمت قالب تزریق پلاستیک

استعلام قیمت قالب تزریق پلاستیک را میتوانید به راحتی و با یک تماس انجام دهید. تمامی پارامتر هایی که در بالا توضیح داده شد در قیمت موثر خواهد بود.

برای استعلام از قیمت قالب تزریق میتوانید با همکاران ما در بخش فنی تماس حاصل فرمایید. تمامی اطلاعات مربوط به ساخت قالب را در اختیار شما قرار خواهند داد.

با ارسال قطعه برای ما نیز میتوانید قیمت نهایی قالب را نیز دریافت کنید.

قیمت قالب تزریق پلاستیک ارزان

قیمت قالب تزریق پلاستیک ارزان، به چند عامل بستکی دارد. اگر قطعه توانایی تولید با فولاد های ارزان را داشته باشد از فولاد ارزان برای ساخت قالب تزریق پلاستیک ارزان استفاده میشود.

برای اینکه بتوانید قالب ارزان تزریق پلاستیک داشته باشید بایستی همه ی موارد متناسب با قطعه انتخاب شود به عنوان مثال فولاد در حد نیاز تولید خریداری شود.

قالب تزریق پلاستیک لیوان و گلدان را میتوانید از همکاران ما جویا شوید. برلیان قطعه به عنوان تولید کننده شیر پلاستیکی اماده خدمات رسانی است.

ساخت قالب تزریق پلاستیک

ساخت قالب تزریق پلاستیک در ابتدا با طراحی قطعه شروع میشود. قطعه ای که کارفرما نیاز دارد که تولید کند دریافت میشود و به صورت سه بعدی طراحی میشود.

پس از طراحی محصول و تایید نهایی توسط کارفرما طراحی قالب تزریق شروع میشود و پس از اتمام مراحل طراحی مرحله ساخت قالب شروع میشود.

خرید متریال بر اساس طرح سه بعدی قالب انجام میشود و نرم افزار میزان فولاد مورد نیاز قالب را مشخص میکند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *