سفارش قطعات پلاستیکی

ساخت قطعات پلاستیکی اصفهان

ساخت قطعات پلاستیکی اصفهان یکی از فعالیت های شرکت برلیان قطعه است. ساخت قطعه پلاستیکی در انواع طرح و رنگ و با بهترین متریال را به برلیان قطعه بسپارید. ساخت این قطعات با قالب سازی پلاستیک شروع میشود.

تولید قطعات پلاستیکی در اصفهان

تولید قطعات پلاستیکی در اصفهان به چند روش متفاوت انجام میشود و این روش ها بستگی به قطعه و مکانیزم تولید قطعه دارد. تزریق پلاستیک یکی از روش های مرسوم در تولید قطعات پلاستیکی است.

روش تزریق پلاستیک یکی از محبوب ترین روش های تولید است زیرا تکرار پذیری بالایی دارد و میتوان در زمان بسیار کوتاه تولید ی انبوه از محصول را تجربه کرد.

سفارش ساخت قطعات پلاستیکی به روش تزریق پلاستیک پذیرفته میشود.

کارخانه تولید قطعات پلاستیکی در اصفهان

برلیان قطعه کارخانه تولید قطعات پلاستیکی در اصفهان است. از صفر تا صد تولید قطعات پلاستیکی سفارشی خود را میتوانید در برلیان قطعه ثبت نمایید.

این مجموعه با دارا بودن تجربه بالا در زمینه ساخت قطعات پلاستیکی در حوزه های مختلف و دارا بودن کادری مجرب در زمینه ساخت قالب تزریق پلاستیک در اصفهان یکی از پیشتازان این عرصه میباشد.

قطعات سفارشی پس از طراحی و ساخت قالب با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک به تولید انبوه میرسند.

قطعات پلاستیکی اصفهان

ساخت قطعات پلاستیکی دارای مراحل گوناگونی میباشد که به صورت مختصر به این مراحل میپردازیم. همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم ساخت هر قطعه ی پلاستیکی به روش مخصوص به خودش تولید میشود که در این مقاله به روش ساخت با قالب تزریق پلاستیک خواهیم پرداخت.

در ابتدا قطعه از مشتری دریافت میشود و طرح سه بعدی قطعه با استفاده از نرم افزار طراحی میشود. پس از طراحی قطعه نمونه سازی قطعه (در صورت نیاز) با استفاده از پرینت سه بعدی ساخته میشود.

پس از تایید نهایی قطعه مورد نظر طراحی قالب تزریق شروع میشود و براساس حجم قطعه و پیچیدگی قطعه، قطعه طراحی میشود بعد از اتمام طراحی میزان متریال مورد نیاز برای ساخت قالب مشخص میشود.

قطعات پلاستیکی اصفهانساخت قالب تزریق پلاستیک اصفهان

ساخت قالب تزریق پلاستیک اصفهان پس از خرید فولاد شروع میشود. شرکت برلیان قطعه محدودیتی در ساخت قطعات برای استان های مختلف ندارد و شما خریدار محترم از هر استانی میتوانید قطعات خود را سفارش دهید.

خرید فولاد درجه 1 در عمر قالب بسیار موثر است. متریال خریداری شده به قسمت بلوکه کاری فرستاده میشود و سپس قطعات بلوکه شده با نقشه قالب به قسمت cnc ارسال میشود. بر اساس طراحی قالب مرحله براده برداری از فولاد شروع میشود.

پس از اتمام تمامی مراحل بالا قالب آماده تولید انبوه میباشد. قالب بر روی دستگاه تزریق پلاستیک سوار میشود و تولید محصول شروع میشود.

ساخت قالب تزریق پلاستیک اصفهان

قالب تزریق پلاستیک ناخن مصنوعی

قطعات پلاستیکی نساجی اصفهان

همانطور که در بالاتر نیز به این موضوع اشاره شد برلیان قطعه توانایی تولید تمامی قطعات پلاستیکی در زمینه های مختلف را دارد.

تولید قطعات پلاستیکی نساجی در اصفهان هم یکی از زمینه هایی است که این مجموعه در آن فعالیت دارد. ساخت قطعات یکبار مصرف پزشکی نیز یکی از عرصه های فعالیت ما میباشد.

قطعات پلاستیکی خودرو هم یکی از حوزه های پر تیراژ در زمینه تولید میباشد. در زمینه غذایی نیز سفارش ساخت ظروف پلاستیکی عسل انجام میشود.

سفارش ساخت گلدان پلاستیکی اصفهان

برای سفارش ساخت گلدان پلاستیکی اصفهان میتوانید با ما در ارتباط باشید. در اطراف اصفهان شاهد گلخانه دارانی هستیم که این افراد نیاز به گلدان پلاستیکی هستند.

گلدان های پلاستیکی به دلیل مزیت های زیادی که دارند مورد استقبال عموم قرار گرفته اند. این گلدانها نشکن هستند و در اثر ضربه به آنها از مقاومت بالاتری نسبت به گلدانهای سفالی برخوردار هستند.

این گلدانها بسیار سبک میباشند و برای حمل و نقل آسان بسیار مناسب میباشند.

برای سفارش قطعات پلاستیکی و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *